-
Wszystkie kategorie
- Elementy Rozrządu
- Elementy Napędu Paska Wielorowkowego
- Osprzęt Silnika
- Układ Hamulcowy
- Filtry
- Układ Chłodzenia
- Układ Napędowy
- Układ Elektryczny / Elektroniczny
- Układ Zapłonowy
- Amortyzacja Pojazdu
- Układ Paliwowy
- Zawieszenie Koła
- Układ Kierowniczy
- Układ Wydechowy
- Elementy Nadwozia
- Wyposażenie Pojazdu
- Akcesoria
-
Nasza Oferta
- Elementy Rozrządu
- Elementy Napędu Paska Wielorowkowego
- Osprzęt Silnika
- Układ Hamulcowy
- Filtry
- Układ Chłodzenia
- Układ Napędowy
- Układ Elektryczny / Elektroniczny
- Układ Zapłonowy
- Amortyzacja Pojazdu
- Układ Paliwowy
- Zawieszenie Koła
- Układ Kierowniczy
- Układ Wydechowy
- Elementy Nadwozia
- Wyposażenie Pojazdu
- Akcesoria
- Promocje
- Nowości
- Kontakt
- Regulamin
- O Nas
OLEJ SILNIKOWY 5W30 ELF EVOLUTION 900 SXR 1L
5W30 ELF EVOLUTION 900 SXR 1L
- Odbiór osobisty 0
- ORLEN PACZKA 14
- Paczkomaty InPost 17
- Kurier INPOST 22
- Kurier INPOST (Pobranie) 25
ELF EVOLUTION 900 SXR 5W-30 1L
Jest najnowszej generacji, paliwooszczędnym, wielosezonowym olejem silnikowym. Dzięki zastosowaniu ultra nowoczesnej technologii syntetycznej ELF oraz specjalnie dobranemu pakietowi modyfikatorów tarcia olej ten pozwala na znaczne obniżenie oporów wewnętrznych w warstwie olejowej, co owocuje zmniejszeniem oporów wewnętrznych w silniku, wzrostem sprawności silnika i oszczędność paliwa.
ZASTOSOWANIE:
Najnowsze silniki:
Zalecany jest do stosowania w silnikach benzynowych i wysokoprężnych najnowszej konstrukcji: wielozaworowych, wolnossących i turbodoładowanych, z wałkami rozrządu w głowicy, z katalizatorem spalin lub bez, zasilanych benzyną bezołowiową jak również gazem propan-butan.
Ciężkie warunki pracy:
Opracowany pod szczególne wymagania silników benzynowych bez turbo stosowanych w samochodach Renault
Do stosowania w jeździe sportowej, miejskiej i po autostradzie, w samochodach osobowych i dostawczych użytkowanych w najtrudniejszych warunkach eksploatacyjnych
Aprobaty międzynarodowe
ACEA: A5 / B5
API: SL / CF
Homologacje konstruktorów
RENAULT: RN 0700 (silniki benzynowe, bez RS i turbo)
FORD: WSS-M2C913-D (kompatybilna z wcześniejszą normą WSS-M2C913-C)
JAGUAR LAND ROVER: STJLR 03.5003
KORZYŚCI
Oszczędność paliwa
Wydłużone przebiegi
Niezależne laboratorium UTAC, działające według procedur UE, wykazało oszczędność paliwa od 4,2% do 10%,
Osiąganie w niektórych przypadkach maksymalnych dopuszczalnych przebiegów do 30 000km pomiędzy wymianami.
Doskonałe właściwości smarne
Bardzo wysoki wskaźnik lepkości zapewniający smarowanie w wysokich temperaturach pracy a doskonała płynność w niskich temperaturach zapewniająca: łatwy rozruch silnika, natychmiastowe smarowanie i ochronę przed zużyciem współpracujących jego części.
Bardzo wysoką odporność na ścinanie polimerów zastosowanych w składzie oleju, co zapewnia wyjątkową stabilność wskaźnika lepkości w czasie pracy silnika,
Czystość silnika
Wyjątkowa stabilność cieplną i odporność na utlenianie, w połączeniu z doskonałymi właściwościami myjąco-dyspergującymi ogranicza powstawanie laków, nagarów, osadów i szlamów, mogących zanieczyścić wewnętrzne powierzchnie silnika.
Niska lotność
Szczególnie niską lotność zmniejszającą zużycie oleju w silniku,
Całkowitą neutralność wobec powszechnie stosowanych uszczelek
-
Polecane
-
Podobne produkty