-
Wszystkie kategorie
- Elementy Rozrządu
- Elementy Napędu Paska Wielorowkowego
- Osprzęt Silnika
- Układ Hamulcowy
- Filtry
- Układ Chłodzenia
- Układ Napędowy
- Układ Elektryczny / Elektroniczny
- Układ Zapłonowy
- Amortyzacja Pojazdu
- Układ Paliwowy
- Zawieszenie Koła
- Układ Kierowniczy
- Układ Wydechowy
- Elementy Nadwozia
- Wyposażenie Pojazdu
- Akcesoria
-
Nasza Oferta
- Elementy Rozrządu
- Elementy Napędu Paska Wielorowkowego
- Osprzęt Silnika
- Układ Hamulcowy
- Filtry
- Układ Chłodzenia
- Układ Napędowy
- Układ Elektryczny / Elektroniczny
- Układ Zapłonowy
- Amortyzacja Pojazdu
- Układ Paliwowy
- Zawieszenie Koła
- Układ Kierowniczy
- Układ Wydechowy
- Elementy Nadwozia
- Wyposażenie Pojazdu
- Akcesoria
- Promocje
- Nowości
- Kontakt
- Regulamin
- O Nas
OLEJ SILNIKOWY 5W30 ELF EVOLUTION FULL-TECH FE 5L
5W30 ELF EVOLUTION FULL-TECH FE 5L
- Odbiór osobisty 0
- ORLEN PACZKA 14
- Paczkomaty InPost 17
- Kurier INPOST 22
- Kurier INPOST (Pobranie) 25
Olej silnikowy 5W30 ELF Evolution Full Tech FE 5l, syntetyczny
Ultranowoczesny, paliwooszczędny olej silnikowy typu Low SAPS, stworzonym w Technologii Syntetycznej ELF, który jest całkowicie kompatybilny z najnowszymi systemami oczyszczania spalin.
Zalecany jest do stosowania w silnikach wysokoprężnych najnowszej konstrukcji, w których zastosowano specjalne systemy oczyszczania spalin, umożliwiających spełnienie wymagań normy emisji spalin EURO IV i VSpecjalnie opracowany dla silników wysokoprężnych grupy: RENAULT i NISSAN wyposażonych w filtr cząstek stałych (DPF, FAP)
Do stosowania w jeździe sportowej, miejskiej i po autostradzie, w samochodach osobowych użytkowanych w najtrudniejszych warunkach eksploatacyjnych
Jakość:
Aprobaty międzynarodowe:
ACEA: C4 (spełnia również poziom jakości C3)
Homologacje konstruktorów:
RENAULT : RN 0720 - silniki Renault Diesel z FAP (oprócz 2.2L dCi z FAP)
MERCEDES BENZ: MB 226.51
Zapewnia bezawaryjne przebiegi pomiędzy wymianami oleju do 30 000 km.
Dzięki zastosowaniu technologii Low SAP zapewnia całkowitą kompatybilność z filtrami cząstek stałych (DPF, FAP, PF, Itd.).
Bardzo wysoki wskaźnik lepkości zapewniający smarowanie w wysokich temperaturach pracy a doskonała płynność w niskich temperaturach zapewniająca: łatwy rozruch silnika, natychmiastowe smarowanie i ochronę przed zużyciem współpracujących jego części.
Wyjątkowa stabilność cieplną i odporność na utlenianie, w połączeniu z doskonałymi właściwościami myjąco-dyspergującymi ogranicza powstawanie laków, nagarów, osadów i szlamów, mogących zanieczyścić wewnętrzne powierzchnie silnika.
-
Polecane
-
Podobne produkty