-
Wszystkie kategorie
- Elementy Rozrządu
- Elementy Napędu Paska Wielorowkowego
- Osprzęt Silnika
- Układ Hamulcowy
- Filtry
- Układ Chłodzenia
- Układ Napędowy
- Układ Elektryczny / Elektroniczny
- Układ Zapłonowy
- Amortyzacja Pojazdu
- Układ Paliwowy
- Zawieszenie Koła
- Układ Kierowniczy
- Układ Wydechowy
- Elementy Nadwozia
- Wyposażenie Pojazdu
- Akcesoria
-
Nasza Oferta
- Elementy Rozrządu
- Elementy Napędu Paska Wielorowkowego
- Osprzęt Silnika
- Układ Hamulcowy
- Filtry
- Układ Chłodzenia
- Układ Napędowy
- Układ Elektryczny / Elektroniczny
- Układ Zapłonowy
- Amortyzacja Pojazdu
- Układ Paliwowy
- Zawieszenie Koła
- Układ Kierowniczy
- Układ Wydechowy
- Elementy Nadwozia
- Wyposażenie Pojazdu
- Akcesoria
- Promocje
- Nowości
- Kontakt
- Regulamin
- O Nas
USZCZELNIACZ DO OPON - KOŁO ZAPASOWE W SPRAYU K2 TIRE DOCTOR 400ML
K2 DPF CLEANER 500ML
- Odbiór osobisty 0
- ORLEN PACZKA 14
- Paczkomaty InPost 17
- Kurier INPOST 22
- Kurier INPOST (Pobranie) 25
Uszczelniacz do naprawy opon firmy K2
Pojemność [ml]: 400
K2 Tire Doktor szybko i skutecznie pompuje i uszczelnia przebite opony - tymczasowa naprawa bez demontażu i użycia narzędzi. Aerozol pompuje oponę, a specjalna lateksowa formuła uszczelnia dziurę. Preparat nie wpływa na wyważenie koła. Pompuje opony do rozmiaru 14".
Bez demontażu i narzędzi
Bardzo pomocny w nieoczekiwanych sytuacjach. Pozwala uniknąć konieczności uciążliwej zmiany uszkodzonego koła na zapasowe. Produkt niezbędny w bagażniku każdego auta.
Bezpieczny dla opon
Preparat nie niszczy opon i jest łatwy do późniejszego usunięcia w warsztacie wulkanizacyjnym.
Sposób użycia:
Wstrząsnąć przed użyciem.
Jeżeli to możliwe, usunąć przedmiot, który spowodował przebicie.
Przykręcić plastikowy wężyk do wentyla opony.
Trzymając puszkę do góry nogi całkowicie ją opróżnić.
Przejechać około 10 km z maksymalną prędkością 50 km/godzinę, aby produkt równo rozłożył się w oponie.
UWAGA !! Nie stosować w przypadku dużych dziur, zniszczeń opony lub gdy spadnie z obręczy. Jak najszybciej udać się do warsztatu w celu ostatecznej naprawy. Poinformować mechanika, że w oponie znajduje się łatwopalny gaz. Należy pokazać mu opakowanie po produkcie. Przed wykonaniem faktycznej naprawy opona musi zostać trzykrotnie opróżniona i napełniona, aż do całkowitego usunięcia łatwopalnej substancji.
-
Polecane
-
Podobne produkty